اطلاعات مفید در مورد شهر آنتالیا

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی است که در غرب کشور ترکیه و در شمال دریای مدیترانه واقع شده است.  تور آنتالیا یکی از تورهای تابستانی پرطرفدار در بین ایرانیان است. به دلیل توریستی بودن شهر آنتالیا و وجود تعداد زیادی مسافر در فصول مختلف سال، در بیشتر تعطیلات رسمی بازارچه، مراکز خرید و تفریحی باز و آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشند.

 

در کنار تفریحات ساحلی، شنا و لذت بردن در آفتاب آن، آنتالیا دارای جاذبه‌های فراوانی می‌باشد. در دامنه‌های کوه‌های توروس می‌توان به اسکی پرداخت، از مراکز دیدنی آنتالیا آبشار دودن Duden و كورشوفلی Kursunli است که در کنار هر کدام پارک‌های زیبایی قرار دارد. سواحل لارا و کنتیالتی دو ساحل بسیار زیبا در آنتالیاست؛ در ساحل لارا می‌توانید موتور اسکوتر کرایه کرده و با سواری کردن در کنار دریا از آن لذت ببرید. در ساحل کنیالتی پارک آبی هیجان انگیزی وجود دارد که پر از وسایل و اسباب‌بازی‌های آبی است که می‌توانید همراه بچه‌ها بروید. از دیگر جاذبه‌های دیدنی آنتالیا اسکله قدیم، موزه آنتالیا، مناره یولی، قلعه رومیان و غیره می‌باشد. برای سفر به آنتالیا به غیر از هوایی، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با توجه به روحیه و میزان هزینه مورد نظر و سلیقه خود انتخاب کنید. همچنین مدت زمان تورهای آنتالیا بسته به فصل سال و آژانس ارائه دهنده متفاوت است.

اطلاعات مفید شهر آنتالیا

اين شهر در منطقه درياي مديترانه واقع شده، در شرق آنتاليا شهرهاي مرسين و کارامان، در شمالش قونيه، اسپارتا و بوردور، در غربش موغلا و در جنوبش درياي مديترانه مي باشد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.